Monday, March 13, 2017

1. sınıf Bahar Dönemi Vize Haftası 8-9 Nisan

Herkese Merhaba,

Vize döneminin yaklaştığını hissettikçe gün içinde aklıma gelip sürekli akademik takvimi açıyorum.  Sonra doğru mu baktım diye tekrar açıyorum ve tekrar açıyordum ki en sonunda kendime sınav tarihleriyle ilgili tablo yapıp iş yerimde masama yapıştırdım.
1. sınıf bahar dönemi öğrencilerinin vize haftası akademik takvime göre 8-9 Nisan olarak gözükmekte. Şunun şurasında 1 aydan az bir zaman kaldı. bu süre içinde ilk 7 haftanın konularını özet çıkarıp sizlerle paylaşmayı planlıyorum. Bu arada bölüm sonu sorular artık kalktı mı? Geçen dönem onlara çalışmak bayağı iyi oluyordu. Bilen varsa aydınlatsın beni de 😟
Aşağıdaki gibi sorumlu olduğumuz konuların bir tablosunu yaptım. bunun da çıktısını bitirdiğim konuların üstünü çiziyorum.

Hepimize kolay gelsin!


 




1 comment:

  1. merhaba,ben de bu yıl kayıt oldum.sınavlarda ne çıkıyor,ne beklemek lazım bir fikrim yok açıkçası.ders notlarını okudum hepsini.anadolu aöf çıkmış sorulara da bakıyorum ama açıkçası bzm notlarla alakası yok soruların.daha önce giren birileri varsa bilgi verebilir mi?

    ReplyDelete